קרבות בליכוד • רגב נגד יעלון: "שר הביטחון שכח שהצבא זה צבא העם"

דוד לזר, קובי פינקלר No Comments on קרבות בליכוד • רגב נגד יעלון: "שר הביטחון שכח שהצבא זה צבא העם"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהלומות בין שרת התרבות מירי רגב לשר הביטחון משה בוגי יעלון. היום (חמישי) תקפה רגב את יעלון בעקבות שאסר עליה לשנות את מבנה התחנה הצבאית 'גלי צה"ל' ולבצע בה רפורמות, "אני מבינה ששר הביטחון שכח שהצבא זה צבא העם", אמרה רגב.

רגב אמרה בדבריה כי, "גלי צה"ל היא תחנה אליטיסטית, זה לא סוד, גם הרמטכ"ל אמר שאת גלי צה"ל צריך לסגור, והיא בטח לא צריכה להיות תחנה צבאית, אמנים פוחדים להזדהות ולתקוף את גלגלצ, איזה מין דבר זה? תחנה צבאית מאיימת על אמנים שזאת העבודה שלהם? היחידה שמזדהה זאת מאיה בוסקילה, וזה ממש לא רק זמרים מזרחיים. הגיע הזמן לעשות סדר בגלי צה"ל, צריך להפסיק לפחד. אין סיבה שמערכת הביטחון תחזיק את התחנה הזאת".

לדבריה, "שר הביטחון לא קשוב, לא רגיש לציבור, לקולות שעולים ממנו, ובאמירתו הוא נותן גיבוי לירון דקל וגלגלצ להמשיך להיות פלייליסט שמייצג זרם אחד בחברה הישראלית ולהמשיך להיות חסם תרבותי".

כמו"כ, היא הבהירה כי "אני מתכוונת לצאת למאבק ציבורי, בכנסת, שיגיעו לכנסת מפקד גלי צה"ל ואנשי הפלייליסט".

בתגובה לדבריה אומר מקורב ליעלון כי "את הסיבובים הפוליטיים שלה שתעשה על מישהו אחר, לא עלינו. היא יכולה לצעוק עד מחר, בנעשה בגלי צה"ל השרה רגב לא תתערב. היא השמיעה את דעותיה בפני מפקד התחנה, ובזה החגיגה הסתיימה. כותרות שתחפש במקומות אחרים".



0 תגובות